četvrtak, 8. rujna 2016.

Ona je vjetar....



Nerazriješiva misterija za sva vremena
Jednostavno, ona je vjetar, ona je žena
Stvorena da trpi, stvorena da voli
Najvrijedniji predmet u životnoj školi

Krhka poput nježne strune violine
Čeka pravu notu kad' iz oka sine
Silna poput orkana što svjetove ruši
Dođe nošena vjetrom i zauvijek ostane u duši

Eh, a vjetar pušta sudbini neka ga nosi
Zaluta, skrene, no nikad' ljubav ne prosi
Zauzdati ga ne možeš, pusti nek' leti
Jedino tako, možda se umori, doma se sjeti

I tada, otključat će ti tajna, zaboravljena vrata
Tamo mu je srce, skriveno iza dveri od zlata
Tamo je sunce, tamo rađa se novi dan
Dat' svrhu će jutru, čarolijom obojat' svaki san

Nerazriješiva misterija za sva vremena
Jednostavno, ona je vjetar, ona je žena

Autor: Darko Balaš

4 komentara:

  1. Nikad nisam vjerovala u bajanje čarolijom ili magiju dok nisam upoznala dr. Ajayija kojeg sam kontaktirala putem njegovog broja: +2347084887094 na WhatsAppu, prolazila sam kroz probleme u braku jer je moj suprug rekao da više ne želi imati nikakve veze sa mnom nakon 9 godina braka, zaista volim svog supruga pa tražim pomoć da se riješe stvari u mom braku, dok sam pregledavajući vidjela gdje je muškarac preporučio dr. Ajayija jer mu je čarolijom pomogao da se unaprijedi na radnom mjestu, posegnula sam Doktor Ajayi i objasnio mu je, rekao mi je što moram učiniti da vratim mir u svom domu nakon što sam slijedio sve njegove upute, moj muž se predomislio i živimo sretno i nikada više nije spomenuo ništa u vezi s razvodom. Kontaktirajte dr. Ajayija danas za bilo kakav problem u vezi ili bilo koji aspekt života i on će pronaći rješenja za vaš problem. Viber / WhatsApp broj: +2347084887094 ili e-adresa: drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

  3. Moj bivši suprug i ja uvijek smo uspijevali ostati u prijateljskim odnosima nakon našeg razvoda u veljači. Ali uvijek sam željela ponovno biti s njim. Bilo je potrebno samo posjetiti stranicu na kojoj sam pronašla komentare dr. Ilekhojiea, jer je moj san bio otvoriti novu stranicu sa svojim mužem i živjeti sretno s njim. Dr. Ilekhojie je tražio da izvedem ritual pomirenja i ja sam prihvatio. Nakon 48 sati ritual je uspio za mene i moj suprug je nazvao da žali zbog svih svojih pogrešnih postupaka. Moj muž se vratio i mi se spremamo otići na sud i povući naše papire za razvod što je prije moguće. Ovo nije ništa manje od čuda. Hvala vam dr. Ilekhojie na vašim snažnim ritualima. Riječi nisu dovoljne da bi se cijenio vaš dobar rad. Zamoli ga za pomoć. Email gethelp05@gmail.com i telefon/WhatsApp +2348147400259

    OdgovoriIzbriši

  4. SOUKROMÉ PENÍZE PRO VAŠE POTŘEBY
    Nejsem banka ani finanční společnost, jsem přímý investor, pohybuje se v rozmezí 50 000 až 60 000 000, takže peníze, které nabízím, jsou přímo ode mě, což také závisí na možnostech a rychlosti, s jakou lze potřebné finance zastihnete: lenkasykorova47@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši