petak, 13. studenoga 2015.

Neispričana priča....


Čuj me, gdje god sada bila
Gdje god te studen od mene skrila
Još tražim te u svakom kutku svijesti
I znam...jednostavno znam, opet ću te sresti


Godine su prošle, no ljubav stala nije
Još volim te, jednako kao i prije
U zori se rađaš, uvijek iznova nova
Pobjeći ne znam, ne želim, od čežnje zova


Samo ti traješ, sve drugo su sjene
Još uvijek, u noći, suza sama krene
Posveti taj moj oltar od samoće
Srce odbija drugo, jedino tebe hoće


Čuj me, vrijeme i prostor ne postoje
Sve što imam, još uvijek je tvoje
Neka ti nebeske ptice moju dušu donesu
I spoje je s tvojom, jer zauvijek, vezane su


Neispričana priča bez svršetka i kraja
Još uvijek nas istim, sudbe perom spaja
U kostima znam kako nas još uvijek čeka
Zajednička, čarobna u sutonu, obala daleka

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar