nedjelja, 8. studenoga 2015.

Ratnik...


Ne može se slomiti neslomljivo, ono traje do beskraja
Zalud podiže se oganj, kad ljubav snagom sudbe spaja
Kroz pakao ću proći, suzama ću gasiti vatre do raja
Oružje mi vjera, sazdan mi je mač od nebeskog sjaja

Njime tmine sječem, odlučnost mi skovana u čelik
Srcem nada tuče, i plamen od želje, do zvijezda velik
Ne mogu te skriti kradljivci života, nit obmane, nit boli
Neslomljiva je volja ratnika s dušom, kada silno voli

Zakletva me vodi, još ona, što davno sam je tebi dao
Kako naći ću te opet, čak i kad bi pred sumnjama pao
Ako otmu mi te ljudi, ako posustaneš pred laži
Znaj, predaje nema, istine vitez kroz njih te traži

Pregazit ću puteve od trnja, oni vode do tvoje kule
Srušit ću je melodijom tajnom, iz čarobne frule
Ljubavi sam ratnik, frula mi je srce što pjeva tebi
Krenuo sam, stazom obećanja, i više nikad stao ne bi

Ne može se slomiti neslomljivo, ono traje do beskraja
Zalud podiže se oganj, kad ljubav snagom sudbe spaja

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar