ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Imaš me....



Imaš me, eh, znaš ti to
Na dobro ili na zlo
Otrov je u meni duboko
Želja i strast, kroz tvoje oko

Znala si kako se to radi
Srce iz grudi vadi
Uzela ga pogledom obećanja
Ostade ranjeno, tebe sanja

Pjesma sirene i dodir u noći
Zbog njih ću kroz pakao proći
Samo nek' te još jednom imam
I mrvice sa stola primam

Ah, smrtonosan zov je žene
Cilj pogodi, nikad ne skrene
Bio sam laka meta
Lažiran broj ruleta

Mmmm, još uvijek si tu
U dahu, u krvi, u svakom snu
Imaš me, kao i prvoga dana
Moja propast, jedina mana

Sve što imam samo je tvoje
Još sanjam otok za dvoje
Nestati neće, dok god postojim
Poljubac svaki, tvojim usnama brojim

I drhtim, trnem kao prvoga puta
Kad' vječnost je trajala ta minuta
Imaš me, pogledi su se sreli
Znaš ti to, držiš svijet moj cijeli

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar