srijeda, 3. veljače 2016.

Dobro te znam...



Dobro te znam
Samo do igre ti je stalo
U raljama očaja sam
Latice ruže otkidam pomalo

Čujem, šapat duše negdje iz mraka
Glas što nikad ne vara
Kako lažna tvoja je riječ, svaka
I traje prevara, od postanka stara

Dobro te poznam
Venem, zbog ljubavi ove
Potpuno sam, svake noći doznam
Kako je gubiti snove

Kao ovisnik, grčevito stežem nadu
Iako, dijelim te s drugim
Kad prođete sretni, u gradu
Samo si moja, u sekundama dugim

Jer, ja sam te ljubio
Od svih skrivenu, kradom
Ne priznam, nisam te izgubio!
Anđeo se ne miri s padom

Utisnula si pečat od meda
Na mojim usnama vrelim
Blago nikom se neda
Samo ti ,činiš me cijelim

Znam, obećat ćeš mi sve
Sutra opet, vratiti se njemu
Ostavit' mi jedino sne
I sebe, vječnog maštanja temu

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar