nedjelja, 7. veljače 2016.

Svjetovi od snova...



Nasloni glavu na moje svjetove od snova. Potraži me u djelima mojim, neka ti ona pjevaju pjesme što srce ih utka u vječnost. I budi mirna ljubavi moja, grlim te svakom stranicom što stvorena je samo kako bi na nju potekla tvoja ljepota, izlila se u nijansama srebrne i zlatne i ostala zapisana čarobnom prašinom za sve one koji dolaze i koji se pitaju: "Vrijedi li voljeti"? Kada te rane, kada ne budu vidjeli tvoju dušu što anđeli je ispuniše nebeskom toplinom, potraži me u svakom slovu koje teče za tvoje sklopljene oči na ramenu stiha koji pišem za tebe. 
Tu se odmori, tu budi ono što nitko drugi ne zna i ne može razumjeti. Tu, u postelji moje mašte, pronađi i sebe. U svjetovima od snova....

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar