utorak, 27. listopada 2015.

Ptica slomljenih krila...


Koliko želje treba, jedina moja, koliko besanih noći na putu do raja
Kolike ponore preletjeti srcem, koliko te voljeti do čarobnog kraja
Platit ću danak Bogu, neka ti do ruba svijeta moju dušu donese
Tamo, gdje odlijeću ptice slomljenih krila, tamo, gdje čuda se dese

Ja samo ljubav imam, nek' vodi me k tebi kroz beskraje daljine
Letjet ću s njom pod krilom, dok još jedna oluja ne mine
Cilj mi je dalek, skrile ga sumnje, šibaju ga vjetrovi straha
Borim se s njima, ranjen stazu tražim, do poslijednjeg daha

Još nada me nosi, još pripadam jatu koje vjeruje u čuda
Otrgnut od njega sudbom, sad samo anđele pitam kuda
I kad su joj slomljena krila, svaka ptica svom jatu se vrati
Natrag, u sigurno gnijezdo od ljubavi...i nikada neće stati

Platit ću danak Bogu, neka ti do ruba svijeta moju dušu donese
Tamo, gdje odlijeću ptice slomljenih krila, tamo, gdje čuda se dese

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar