četvrtak, 10. prosinca 2015.

Dane ljubavlju brojim....





Još pamtim trag suze na tvom licu
Odjek koraka što gube se niz ulicu
I riječi kojima si srce probodem:
"Ako me voliš, pustit ćeš me nek' odem"

Usne su nijemo prošaptale: "Idi"
Iako suza još i danas neizbrisivo bridi
Svaki pravi vitez sluša svoju damu
Čak i kad ga osudi na vječni očaj i tamu

Mjesec bjaše svjedok sve moje tuge
Njegov čarobni sjaj poklon za druge
I cvjetovi mladosti plakahu tišinom
A njihova svjetlost bi zgažena težinom

Ah, te ljubavi prve, uvijek najviše bole
Jer, duše rođene su, jedino da vole
I nikad im životni snjegovi ne skriju trag
Zapis su zauvijek, svakom sjećanju drag

Još katkad začujem uzdah koji predala si noći
I znam, sigurno, u sne ćeš mi doći
Podsjetiti me zašto još uvijek postojim
Nek' volim i pjevam, i dane ljubavlju brojim

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar