ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Mala noćna poruka 2...




Koliko nježnosti želiš da ti pošaljem u ovoj noći, kada mi srce žudi za tvojim glasom i tvojom rukom koja je isprepletena sa mojim prstima koji te svakim svojim pokretom žele dodirnuti i nježno slijediti liniju tvog dugog vrata stvorenog za blage poljupce i koji svakim doticajem slave njegovu svemirsku eleganciju. Nema mi te danas i moj dan završava prazan i potpuno uzaludan jer ga nisu ukrasile tvoje oči, tvoj osmijeh, tvoja nježna duša koju mi otkidaju svakom rječju koja ju ispunjava bilo čime drugim osim ljepote. Moj prelijepi anđele, strašljiva moja ljubavi u kavezu onih koji te ne razumiju. Ja sam borac za tvoju sreću i putujem svakim dahom kako bi donio malo mira i ljepote u tvoje snove. 
I briga me za cijeli svijet; njegove gluposti i besmisla. Jedini smisao je kada dotaknem tvoje srce ovako umjetnošću riječi i ulijem u njega snagu za sutrašnji, novi dan. Spavaj voljena, spavaj snom slobode i neka svaki tvoj korak sutra, bude ispunjen spoznajom kako si jedinstvena, posebna i drukčija od svake druge. Odbaci sve nesigurnosti u svom sutrašnjem danu i živi ga, znajući kako te razumijem i štitim od svih.Tu sam, osjećam te i pružam ti ruku iznova i iznova u nadi kako ćeš je jednog dana prihvatiti i biti sretna. Neka je sva snaga ovog svijeta uz tebe i neka te anđeli nose prema sreći ma gdje ona bila. Jednoga dana shvatit ćeš koliko sam te iskreno volio. 
I živio za tebe. 

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar