nedjelja, 13. rujna 2015.

Nebeska molitva...

Izvuci pastele iz čarobne torbe nebeska silo
I stvori njen lik negdje u predvorju mog sna
Nek srce osjeti kao da stvarno se zbilo
Prevari ga ljepotom, nek' jedino svemir zna

Nek opet gubim dah u slapu njene kose
Bar za tren na usnama njenim dotaknem spas
Neka me vile na kraj čarobnih svjetova nose
Tamo, gdje u svjetlosti beskraja, još uvijek imam nas

Ja znam da možeš, učiniti stvarnim sve snove
Jer čovjek je putnik kroz javu i kroz čuda
Učini da čujem kako me njen glas kroz daljine zove
Ionako ga na svakoj stanici staze nosim posvuda

Noćas, zaustavi moja lutanja u zagrljaju njenom
Iako nestvarna, ja znat ću da opet je tu
Dopusti da dišem kao jedno sa voljenom ženom
Ja znam da možeš, stvoriti stvarnost kao u snu

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar