srijeda, 30. rujna 2015.

Znam, doći ćeš...


Korak tvoj slutim, u vjetru ga čujem što ljubav se zove
On puše sa zvijezda, niti sudbine veže u zaplete nove
Znam, doći ćeš, još u meni tečeš na platnu života
U srcu stari film traje, glumac je glavni tvoja ljepota


Osjećam kako sve si mi bliže, naš vihor još prohujao nije
S ruba svijeta se vraća, tamo, gdje sva sjećanja krije
Znam, doći ćeš, još jutra maziš osmjehom dive
U prvoj misli ga spoznam, sve slike u meni žive


Lice ti vidim, trag tvog poljupca kušam na usnama žene
Stanuješ u njoj, slatkoćom svojih zamjenjuješ njene
Znam, doći ćeš, još film svaki samo tvoju ulogu nosi
U svakoj sam lopov, što kroz druge, jedino tebe prosi


Znam, doći ćeš, još u meni tečeš na platnu života
U srcu stari film traje, glumac je glavni tvoja ljepota


Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar