utorak, 29. rujna 2015.

Mala noćna poruka 3...


Život me naučio boriti se. I kada je sve jednostavno i lako i kada se čini kako je sve nemoguće i kako ne možeš učiniti niti sitni, slijedeći korak bez napora koji zahtijeva tvoj poslijednji atom snage koji imaš skriven negdje u rezervi, što dolazi sa samog dna duše, a čini ti se da si ga odavno potrošio. Tek tada, na točci izbora između čarolije i blata prosječnosti, čovjek spozna koliko je u stvari moćan, koliko sam ne pozna svoje granice i koliko ima snage boriti se za ono što želi i za što smatra kako je vrijedno postojanja.
Ljubav otvara čarobna vrata neke druge dimenzije u kojoj je apsolutno sve moguće, samo ako dovoljno vjeruješ u nju, ako zađeš negdje izvan granica materijalnog koje se čine čvrste, neprelazne i solidne. U stvari su potpuna laž, jer ne mogu zaustaviti one koji se iskreno vole i koji su namijenjeni jedno drugome. Mnogi se spotaknu i odustanu, provodeći svoj život na marginama života, svakodnevno plaćajući svoju slabost pitanjem: “Jesam li mogao učiniti više?” I u vječnoj gorčini što su odustali od svojih snova.Tada, život se pretvori u bezličnu kolotečinu i zavist prema onima koji nisu odustali na preprekama. I svi zaborave sanjati, kriveći sudbinu i uzaludno se tješeći kako bolje nisu mogli i kako je ono što su željeli bilo nedohvatljivo i nemoguće.
Potpuno pogrešno. Ja od svojih snova ne odustajem tako lako, a to su snovi o jednom anđelu čiji osmijeh natjera i sam svemir da se nanovo rodi. Znaj kako neću tako lako odustati od nas, znaj da neću zaboraviti ono što smo imali možda samo jedan tren, a dostaje za cijeli život, znaj kako tu čaroliju koju smo oboje osjetili ljudi traže od samog postanka svijeta. Jer što će nam svijet preživljavanja, dokazivanja moći i produženja vrste, ako se ne usudimo voljeti, ako se ne prepoznamo i nastavimo dalje mireći se sa sudbinom i žaleći cijeli život. Borit ću se do poslijednje kapi krvi ne bi li shvatila koliko te trebam i znam da te ne mogu skriti od mene niti s druge strane granice života i smrti. Svi oni koji nas žele razdvojiti. Spavaj mirno voljena, jer ja zauvijek bdijem na straži ljubavi
Moj si san i ja nikada neću prestati sanjati. Potpuno otvorenih očiju.

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar