utorak, 15. rujna 2015.

Slavonska duša...


Hoćeš li znati kako imenom tvojim nazivam noći
Hoćeš li čuti šapat što govore ga vjetrovi ravnice
Kao i uvijek, u smiraj, na krilima sjećanja ću doći
Nošen plačem tamburica kojima su napukle žice

Kad ostaneš sama, jednom, kada svi odu
Čut ćeš me u pjesmi, jer zaborava nema
Možda sam i odsvirao samo kratku epizodu
No, tambura moja, kraj samog srca ti drijema

I dovoljna je nota, samo jedna, da opet zaživi
Otme ti snove i k našem salašu te ponese
Tamo, gdje voljela si me uz đeram, napušten, krivi
I čekala joj zvuke što ih jedino ljubav donese

Tad znat ćeš; još te na mojim usnama ima
I salaša i đerma i melodija koje svirao sam tebi
Slavonska će duša tiho pjevat u tvojim snima
Poželjet ćeš nek' traje, kako nikad prestala ne bi

Autor: Darko Balaš

Nema komentara:

Objavi komentar